B2B RUN 2018. - bh. poslovni svijet na jednom mjestu!

Prijave smo produžili do petka, 21.09.2018.



Službeno su otvorene prijave za AUDI B2B RUN 2018.!  I ove godine kapiteni svoj tim prijavljuju putem linka!

Vidimo se na startu 27. Septembra 2018.!

 

AUDI B2B RUN Sarajevo 2018.

Datum i vrijeme:

Četvrtak, 27.09.2018. sa početkom u 17:30 sati

Dužina staze:

5 km

Prijava:

Prijavljuju se timovi kompanija iz javnog i privatnog sektora putem B2B RUN online sistema

Formiranje timova:

Tim se sastoji od minimalno tri zaposlenika kompanije iz javnog ili privatnog sektora registrovane na području Bosne i Hercegovine. Najbolja je ekipa sa najmanjim ukupnim zbrojem troje najboljeplasiranih u kategoriji malih, srednjih i velikih kompanija.

Mjerenje vremena:

Za službeno vrijeme takmičara i vrijeme po kojem se određuje plasman na B2B RUN-u uzima se bruto vrijeme (tzv. «gun start» - vrijeme počinje teči od znaka startere za sve jednako).
Neto vrijeme (tzv. «chip start» - vrijeme koje ste postigli od trenutka kada ste prošli kroz start do ulaska u cilj) takođe će biti dostupno svim trkačima. To vrijeme je informativnog karaktera i služi svim sudionicima B2B RUN-a kao uvid u stvarno vrijeme za savladavanje dionice. Neto vrijeme ne određuje službeni poredak trkača.

Prijave:

Redovna cijena prijave za uplate do 01.09.2018 iznosi 40 KM po osobi.
Last minute cijena za uplate između 02. 09. 2018 i 17.09.2018. iznosi 45 KM po osobi. PDV se obračunava na cijenu kotizacije.
Kotizacija uključuje takmičarski broj, čip za mjerenje vremena, okrijepu za vrijeme i nakon trčanja, certifikat za sudjelovanje i pehare za pobjednike, poklone za sve sudionike utrke i sudjelovanje na After Run Party-ju.

Navijačke propusnice:

Kapetani na B2B RUN mogu prijaviti i navijački tim. Propusnice za navijače omogućuju i netrkačima sudjelovanje na After Run Party-ju. Cijena navijačke propusnice iznosi 10KM+ PDV. Kapetani timova propusnice će preuzeti zajedno sa startnim paketima za svoje timove u Avalon Sports & Health Clubu u srijedu i četvrtak 26. 09. i 27.09. u terminima od 9h do 16h.

Maksimalni broj učesnika:

1500

Zadnji dan prijave:

17.09.2018. (prijava se smatra pravovaljanom po primitku prijavnine), odnosno do momenta popunjenosti maksimalnog broja učesnika.

Odgovornost:

Takmičari nastupaju na vlastitu odgovornost.

Medicinska služba:

Tokom utrke biti će organizovano dežurstvo Hitne pomoći.

Podjela nagrada:

Pojedinačno – plaketu dobivaju najbrža trkačica i najbrži trkač u ukupnom poretku.

Ekipno – plaketu osvajaju tri najbrže ekipe u kategorijama malih, srednjih i velikih kompanija. Za ovu nagradu zbrajaju se vremena tri najbrža zaposlenika iz pojedine kompanije.

Nagrada za najfit tim - dodjeljuje se ekipi s najviše prijavljenih trkača.

Nagrada za najkreativniji tim - dodjeljuje se naknadno ekipi sa najoriginalnijom objavom fotografije na B2B RUN Facebook stranici. Prijave se vrše objavom fotografije u komentarima ispod objave na B2B RUN Facebook stranici za početak takmičenja.

After Run Party:

Nakon utrke za sve sudionike B2B RUN-a predviđena je zakuska. Hrana i piće dijelit će se uz predočenje startnih brojeva ili navijačkih propusnica.


Sponzori utrke:


Medijski partneri: