CIJELA KOMPANIJA = JEDAN TIM!
Odbrojavanje je počelo: Naredni četvrtak svi putevi vode na AUDI B2B RUN

 
Dragi AUDI B2B RUN trkači/ce, 
 
od AUDI B2B RUN poslovne utrke dijeli nas svega sedam dana, pa je vrijeme da prođemo i podijelimo osnovne informacije, kako biste se od samog dolaska na Vilsonovo šetalište (pozornica Općine Novo Sarajevo) mogli posvetiti utrci.

Stavljajući zdravlje, sigurnost i odgovornost svih učesnika na prvo mjesto, ovogodišnja utrka održat će se u potpunosti na otvorenom, poštivajući propisane epidemiološke mjere. Kompletan događaj pratit će Covid-siguran protokol, te za učešće na utrci i after run druženju, pored kotizacije, potrebno je da učesnici imaju jedno od sljedećeg:
  • potvrdu o vakcinaciji (obje doze)
  • potvrdu o prebolovanom COVID-19, ne stariju od šest mjeseci
  • negativan brzi antigenski test ne stariji od 48 sati. Eurofarm Poliklinika omogućila je svim učesnicima testiranje po promotivnoj cijeni od 10 KM u bilo kojoj njihovoj laboratoriji (UNITIC, Kolodvorska, aerodrom ili Ilidža). 
Kapiteni timova potvrde mogu dostaviti na uvid putem maila na trcim@b2brun.ba kako bi ubrzali proces. Takođe potvrde se mogu dostaviti prilikom preuzimanja startnih paketa. Na osnovu dostavljenih potvrda izdavat će se kontrolna narukvica koja će biti obavezna na dan trke. Oni koji nemaju potvrdu na dan preuzimanja startnih paketa, naknadno će moći preuzeti narukvice na Covid kontrolnom punktu (u blizini pozornice) po dostavljanju negativnog testa. Za one koji to ne stižu obaviti ranije, testiranje će biti moguće i na lokaciji utrke također po cijeni od 10KM. Zbog mogućih gužvi molimo da ovo zadržite kao apsolutno zadnju opciju. 
 
Startni paketi  za članove vašeg tima biti će spremni za preuzimanje u srijedu 29.9.2021. od 9 do 17 sati u Avalon Sports & Health Clubu u Alta Shopping Centru na drugom spratu. Molimo vas da svakako preuzmete svoje pakete, jer preuzimanje startnih brojeva prije utrke na licu mjesta neće biti moguće.
 
Startni brojevi. Molimo da startne brojeve ne savijate, jer se u njima nalaze čipovi za mjerenje vremena. Prije početka utrke potrebno je startne brojeve s priloženim zihericama pričvrstiti na prednji dio majice i vidno izložiti. 
 
Program utrke. Preporučujemo da na Vilsonovo šetalište ispred pozornice Općine Novo Sarajevo dođete najmanje sat vremena prije početka utrke, znači najkasnije u 17:00 sati, kako biste imali dovoljno vremena da se pripremite i sudjelujete u zagrijavanju. Oni koji će testiranje raditi na lokaciji utrke, trebali bi dolazak planirati i ranije.  

Satnica:
16:45  Okupljanje
17:00  Timske fotografije. Naši fotografi vas očekuju ispred photo wall-a.
17:30  Zagrijavanje
18:00  Start utrke
19:00  Početak After Run druženja
19:30  Proglašenje pobjednika i nastavak druženja
 
Start, cilj i mjerenje vremena. Start i cilj utrke nalaze se na Vilsonovom šetalištu ispred pozornice Općine Novo Sarajevo. Ruta utrke je objavljena na našoj stranici. Mjerenje vremena je na bazi chip starta.
 
Garderoba i prostor za presvlačenje. Na platou ispred pozornice u šatorima će biti smještene ženska i muška gardaroba. Zbog velikih gužvi i epidemioloških mjera koje su na snazi, molimo sve koji su u mogućnosti, da dođu već obučeni u opremi za trčanje. Na istoj lokaciji nalazi se i garderoba u kojoj ćete moći ostaviti svoje ruksake i torbe. Za vrijeme utrke prostor garderobe biti će čuvan od strane naših volontera, ali za izgubljene stvari ne odgovaramo stoga vas molimo da ne ostavljate stvari od vrijednosti, kao što su nakit, mobiteli, novac i sl. U vašem startnom paketu se nalazi bag tag/ naljepnica koja je obavezna za označavanje stvari koje ostavljate u garderobi. Vaš startni broj odgovara broju koji je na naljepnici za vaše stvari. Još jednom sugerišemo da zbog gužvi i epidemioloskih mjera garderobu koristite isključivo u slučaju prijeke potrebe.  
 
Okrepa. Tokom utrke biti će organizirana jedna okrepna stanica s vodom.

Cilj. U cilju vas očekuju osvježenja naših partnera Heineken 0.0. i Oaza kao i finisher medalje za sve učesnike.
 
Proglašenje pobjednika i After Run druženje. Sve trkače nakon sagorijevanja kalorija, čekaju delicije koje za vas priprema Only One catering. Ulaz u After Run zonu moguć je isključivo uz startni broj trkača, odnosno navijačku propisnicu i kontrolnu narukvicu (covid protokol). Službeno se družimo do 21 sat, a neslužbeno - prema želji…
 
Ako imate dodatna pitanja pošaljite ih na mail trcim@b2brun.ba.
 
Vidimo se 30.09.2021. na startu!
 

 

SARAJEVO, 30. SEPTEMBRA 2021. GODINE

Tri, čet'ri, sad!

Vrijeme je za lijepe vijesti! Spremite se da sa svojim kolegama ostvarite nove odnose koji nisu striktno vezani uz poslovno okruženje vaših kancelarija. Sve što vam je potrebno su timski duh i dobra volja - mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.

Sarajevo će 30. septembra 2021. godine od 18:00 sati ugostiti četvrto izdanje B2B Run u Bosni i Herecegovini, utrku namijenjenu isključivo poslovnoj zajednici.

Neka i vas zarazi trkačka groznica i pozitivna energija te iskoristite ovu idealnu priliku za druženje i umrežavanje sa svojim kolegama nakon napornog radnog dana.

Start je udaljen 5 km od cilja, a poslije proglašenja pojedinačnih i grupnih pobjednika uslijedit će zabava o kojoj ćete još dugo pričati.

Sjajnu atmosferu sa prošlogodišnjeg izdanja B2B RUN utrke možete pogledati u fotogaleriji.


Sponzori utrke:


Medijski partneri: