PRAVILA UTRKE

Datum i vrijeme:

27. septempbra 2018.

Dužina staze:

5 km

Prijava:

Prijavljuju se timovi kompanija iz javnog i privatnog sektora putem B2B RUN online sistema

Formiranje timova:

Tim se sastoji od minimalno tri zaposlenika kompanije iz javnog ili privatnog sektora registrovane na području Bosne i Hercegovine. Najbolja je ekipa sa najmanjim ukupnim zbrojem troje najboljeplasiranih u kategoriji malih, srednjih i velikih kompanija.

Mjerenje vremena:

Za službeno vrijeme takmičara i vrijeme po kojem se određuje plasman na B2B RUN-u uzima se bruto vrijeme (tzv. «gun start» - vrijeme počinje teči od znaka startere za sve jednako).
Neto vrijeme (tzv. «chip start» - vrijeme koje ste postigli od trenutka kada ste prošli kroz start do ulaska u cilj) takođe će biti dostupno svim trkačima. To vrijeme je informativnog karaktera i služi svim sudionicima B2B RUN-a kao uvid u stvarno vrijeme za savladavanje dionice. Neto vrijeme ne određuje službeni poredak trkača.

Prijave:

Redovna cijena prijave za uplate do 01.09.2018 iznosi 40 KM po osobi.
Last minute cijena za uplate između 02.09.2018 i 17.09.2018. iznosi 45 KM po osobi.
Kotizacija uključuje takmičarski broj, čip za mjerenje vremena, okrijepu za vrijeme i nakon trčanja, certifikat za sudjelovanje i pehare za pobjednike, poklone za sve sudionike utrke i sudjelovanje na After Run Party-ju.

Navijačke propusnice:

Kapetani na B2B RUN mogu prijaviti i navijački tim. Propusnice za navijače omogućuju i netrkačima sudjelovanje na After Run Party-ju. Kapetani timova propusnice će preuzeti na infopultu u startno-ciljnom prostoru na dan utrke od 16h.

Maksimalni broj učesnika:

1500

Zadnji dan prijave:

17.09.2018. (prijava se smatra pravovaljanom po primitku prijavnine)

Odgovornost:

Takmičari nastupaju na vlastitu odgovornost.

Medicinska služba:

Tokom utrke biti će organizovano dežurstvo Hitne pomoći.

Podjela nagrada:

Pojedinačno – medalju dobivaju prve tri trkačice i prva tri trkača u kategoriji malih, srednjih i veliki kompanija.

Ekipno – plaketu osvajaju tri najbrže ekipe u kategorijama malih, srednjih i velikih kompanija. Najbrži ženski tim –nagrada se dodjeljuje tri najbrže ženske ekipe u sveukupnoj konkurenciji. Za ovu nagradu zbrajaju se vremena tri najbrža ženska zaposlenika iz pojedine kompanije.

Najbrži muški tim - nagrada se dodjeljuje tri najbrže muške ekipe u sveukupnoj konkurenciji. Za ovu nagradu zbrajaju se vremena tri najbrža muška zaposlenika iz pojedine kpmpanije.

Najbrži ženski tim - nagrada se dodjeljuje tri najbrže ženske ekipe u sveukupnoj konkurenciji. Za ovu nagradu zbrajaju se vremena tri najbrža ženska zaposlenika iz pojedine kompanije.

Nagrada za najfit tim - dodjeljuje se ekipi s najviše prijavljenih trkača u odnosu na broj zaposlenih. U konkurenciji su kompanije koje imaju više od 20 zaposlenih.

Nagrada za najkreativniji tim - dodjeljuje se ekipi sa najoriginalnijom objavom fotografije na B2B RUN Facebook stranici. Prijave se vrše objavom fotografije u komentarima ispod objave na B2B RUN Facebook stranici za početak takmičenja. Najkreativniji tim prema izboru žirija nagrađuje se posebnom nagradom na samoj utrci.

After Run Party:

Nakon utrke za sve sudionike B2B RUN-a predviđena je zakuska. Hrana i piće dijelit će se uz predočenje startnih brojeva ili navijačkih propusnica.


Sponzori utrke:


Medijski partneri: